Zaregistrujte sa
:: Návrat na začiatok  ::  Online chat  ::  Nastavenia  ::  Fórum  ::  Galéria  ::  Plánovač  ::  Bazár  ::
  
Hlavné menu
 Články :
 Novinky
 Zaslať príspevok
 Archív článkov
 Galéria
 Hľadať
 Témy

 Užívatelia :
 Zoznam členov
 Vaše nastavenia
 Privátne správy

 Spoločenstvo :
 Fórum
 Burza
 Plánovač akcií
 Online chat
 Zľava v muničáku
 Zľava v CATUSe
 Formulár
 Odporučenie

 Odkazy
 

 Downloady
 

 Štatistika :
 Štatistiky
 Naj 10
 Ankety

 Dokumentácia :
 FAQ
 Odkazy

 
Užívatelia
Vitajte, Anonym
Užívateľské meno

Heslo

Bezpečnostný kód:
Bezpečnostný kód
Opíšte bezpečnostný kód:

(Registrovať)

Členstvo:
Najnovšie: marskolcak
Nové dnes: 0
Nové včera: 0
Celkove: 12227

ľudí online:
Návštevníkov: 152
Členov: 0
Spolu: 152
 
Reklama z Googla
 
Online Chat
Pripojte sa na chat

 
Plánovač akcií
Najbližšie plánované akcie:
 
Posledné inzeráty
Navštívte burzu:
 
Zľava v Muničákoch
Stav objednávok:
Bratislava
Suma: 408 (24%)
Košice
Suma: 0 (0%)
 
Vyhľadať


 
WarGames - Airsoft Portal: Forums

WarGames :: Zobraziť tému - Rozlisenie podla maskacov pocas kampane
Obsah fóra WarGames -> Dynamická kampaň 2006 - UZAMKNUTÉ
Toto fórum je zamknuté, nemôžete tu písať ani upravovať príspevky Táto téma je zamknutá bez možností úpravy príspevkov a písania odpovedí     Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  
 Rozlisenie podla maskacov pocas kampane Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
 
 
 
 
Ktora kombinacia maskacov by som prijal na kampani pre rozlisenie zucastnenych stran?
woodland - flectarn
20%
 20%  [ 10 ]
woodland - csl vz 60 (ihlicaky)
2%
 2%  [ 1 ]
woodland - desert
14%
 14%  [ 7 ]
maskace - nemaskace (cierne a pod)
16%
 16%  [ 8 ]
sustaky - ine druhy teplakov
8%
 8%  [ 4 ]
woodland - vsetky ostatne
32%
 32%  [ 16 ]
desert - vsetky ostatne
4%
 4%  [ 2 ]
flectarn - vsetky ostatne
2%
 2%  [ 1 ]
ihlicaky - vsetky ostatne
0%
 0%  [ 0 ]
Celkom hlasov : 49
 
 
 
 
 
 
 
Hicks
Poručík


Založený: May 20, 2003
Príspevky: 189
Bydlisko: Bratislava (Presov)

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
Autogen: ano mas pravdu napsial si somarinu icon_wink.gif
Precitaj si znova co napisal Dufi a aplikuj na svoju armadu:
Dufi Napísal:
Ak ma armada a jej velenie pocit ze sa jej vojaci nedokazu rozoznat tak nech si ich oznaci.

_________________

Admini/Moderatori - kludne si to zmazte mne je to uz jedno...



Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 8:58 am
 
 
 
Budo
The One


Založený: May 12, 2003
Príspevky: 2496

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
Hicks: no len potom sme sa predsa od paskovania nikam nepohli a bude to pekne po starom icon_wink.gif
_________________


Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 9:15 am
 
 
 
autogen
Podplukovník


Založený: Aug 04, 2003
Príspevky: 799
Bydlisko: Los Handlos

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
Budo Napísal:
Hicks: no len potom sme sa predsa od paskovania nikam nepohli a bude to pekne po starom icon_wink.gif

tak nejako to vidim aj ja icon_smile.gif

_________________
www.urbanstalker.eu
Strilam,strilam a kukam nasi padaju.
Kuknem lepsie a ja ti mam naopak patrony


Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 9:17 am
 
 
 
mathew
Kapitán


Založený: May 12, 2003
Príspevky: 599
Bydlisko: Bratislava

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
To je blbost ze po starom. Odhliadnuc od toho, ze sa zmeni pristup k oznacovaniu (potreba spoznat svojich), tak pasky prestanu byt dresmi, na ktore sa striela, a prestane byt povinnost byt viditelne oznaceny, ak vobec mas pasku, ukazes ju len vtedy aby ta vlastny nezastrelil.

Zrejme sa bude chodit vo vacsich celkoch, aby sa ludia navzajom nepostrielali, so scoutmi, ktori budu identifikovat nepriatelov. Ako to bude naozaj, to sa uvidi.

_________________

"Knock knock. Who's there? MOAB. end of story..."



Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 10:05 am
 
 
 
Budo
The One


Založený: May 12, 2003
Príspevky: 2496

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
OK, tak sa zmeni pristup a budeme hrat neopaskovani proti opaskovanym icon_smile.gif
ako v podstate s tebou suhlasim a dufam, ze to tak raz fungovat bude, len momentalne je to podla mna len pekna vizia bududcnosti

_________________


Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 10:22 am
 
 
 
Anonymný






 Predmet: Odpovedať s citátom
 
hm nuz dodam len tak na okraj ze vizia hry bez pasok mi nie je cudzia... kazdopadne pasky ktore sa cystam pouzit tj zelena a hneda,obe tmavej farby su natolko malo viditelne ze kazdy pred tym nez zacne strielat na modre ci cervene flaky v lese si velmi dobre prezrie na koho miery. skusal som to na maskacoch a ma to efekt asi taky ze uz na cca 20 m sa paska rozpoznava velmi tazko a to bol jasny den v zimnom lese bez husteho porastu. takze zatial sa mi to zda ako mimorodane vhodne na akesi prechodne pouzitie na ceste k bezpaskovym hram.... kazdopadne bude treba vymysliet seriozny sposob komunikacie ako neprezradit svoju poziciu zbytocnym vyblakovanim hesiel a otazok po lese. moje skusenosti s dotazom na farbu je odvetna palba namiesto odpovede ze je protivmik inej farby... (nemyslim tym Ibiho icon_lol.gif ) Takze to zhrniem. Budeme hrat v kampani bez pasok ale az neskor. Prechodne obdobie bude znacenie tmavymi paskami. Zatial mame cas vyriesit bud odlisenie uniformou a identifikaciu inymi sposobmi priamo na bojisku.

dodatok: nakolko nase spojvacie schopnosti su pomerne chabe je tazko ocakavat ze sa budeme informovat niekde na veleni ci sa v tej ci onej obalsti vyskytuje iny tim. Taktiez pochybuem ze viac ako 15% hracov je schopnych urcit svoju vlastnu poziciu s vacsou presnostou ako nejakych 100-200 m a nebodaj ju priebezne aktualizovat na veleni a tam ju niekto bude zanasat do mapy. To by mal potom vyznam konecne aj utok na hlavnu bazu...
dobry tip na nejaku misiu v ramci kampane.... asi tomu prisposobim niektoru hru... niektoru kde bude aspon 150 ludi a bude viacdnova....
Tomik99 nelognuty...


 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 12:34 pm
 
 
 
autogen
Podplukovník


Založený: Aug 04, 2003
Príspevky: 799
Bydlisko: Los Handlos

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
Anonymous Napísal:
Taktiez pochybuem ze viac ako 15% hracov je schopnych urcit svoju vlastnu poziciu s vacsou presnostou ako nejakych 100-200 m a nebodaj ju priebezne aktualizovat na veleni a tam ju niekto bude zanasat do mapy.

Presne....
Aj ked toto riesi dobra mapa,GPS a velenie......
Medzi nami , nist nie je nemozne......

_________________
www.urbanstalker.eu
Strilam,strilam a kukam nasi padaju.
Kuknem lepsie a ja ti mam naopak patrony


Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 12:40 pm
 
 
 
Budo
The One


Založený: May 12, 2003
Príspevky: 2496

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
nezabudnite, ze system hry s fixnymi respawnami spolahlivo vytvara jedincov / zmiesane skupinky, motajucich sa po bojisku hladajuc svoju jednotku, ktori nemaju vobec ziadne spojenie s velitelstvom
_________________


Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 1:06 pm
 
 
 
sid
Poručík


Založený: Aug 25, 2003
Príspevky: 159
Bydlisko: Košice

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
len si tak podrypnem: aky je rozdiel medzi hranim bez pasok a hranim s paskami, ktore su uz na 20 m velmi tazko rozoznatelne? icon_confused.gif

aj tak si myslim, ze jadro WTF a jadro BF sa dokaze vzajomne odlisit aj bez pasok a ostatni sa budu musiet pridat k (v tomto smere) skusenejsim...


Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 1:22 pm
 
 
 
Dufi@Work
Anonymný





 Predmet: Odpovedať s citátom
 
Tomik99 nelognuty... Napísal:
dodatok: nakolko nase spojvacie schopnosti su pomerne chabe je tazko ocakavat ze sa budeme informovat niekde na veleni ci sa v tej ci onej obalsti vyskytuje iny tim. Taktiez pochybuem ze viac ako 15% hracov je schopnych urcit svoju vlastnu poziciu s vacsou presnostou ako nejakych 100-200 m a nebodaj ju priebezne aktualizovat na veleni a tam ju niekto bude zanasat do mapy. To by mal potom vyznam konecne aj utok na hlavnu bazu...


No neviem ci su tie moznosti take chabe, male PMR radio uz ma dneska snad kazdy a pomerne dost sa rozsirily aj RFy takze komunikacne schopnosti su pomerne dobre si myslim.

Ina otazka je ako sa ttieto moznosti vyuzivaju, tie uzasne odpocute debaty ze "Kde si?, V lese pod stromom!" su sice zabavne ale uplne zbytocne.
Ked sa dodrzia urcite velmi jednoduche zakladne pravidla tak je ta komunikacia jasna, zrozumitelna a na prekvapenie velmi ucinna.

A zasa sa cely zazitok z hry posuva niekam inam a dostava dalsi rozmer.

Budo Napísal:
nezabudnite, ze system hry s fixnymi respawnami spolahlivo vytvara jedincov / zmiesane skupinky, motajucich sa po bojisku hladajuc svoju jednotku, ktori nemaju vobec ziadne spojenie s velitelstvom


Mozno aj tu je pristor na urcity posun v pred, od sice organizovanej skupiny zvanej team, ale zlozenej v podstate z jednotlivcov, ku organizovanej skupine zvanej team, ktora ale aj jedna ako jeden celok. Teda ked mame ako team straty napriklad tak sa nepotrhame. Ale napriklad nahlasime na velenie ze mame vela strat a nechame sa vystriedat inym teamom a stiahneme sa na preskupenie (rozumej pockame niekde na nase mrtvoly).
Je to len o tom ci sa chceme posunut dalej alebo nie...icon_smile.gif


 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 1:31 pm
 
 
 
mathew
Kapitán


Založený: May 12, 2003
Príspevky: 599
Bydlisko: Bratislava

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
2Tomik: Prepac, viem ze vsetko chces mat pripravene a za vsetko sa citis zodpovedny, ale preco silou mocou tlacis tie pasky?

2Dufi: Nuz ano, ak sa chce jednotka zachovat, musi sa pri xy% stratach stiahnut z boja na regroup/respawn, to je zaujimave a paci sa mi to.

_________________

"Knock knock. Who's there? MOAB. end of story..."



Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 2:00 pm
 
 
 
vampir@work
Anonymný





 Predmet: Odpovedať s citátom
 
Nuz, pasky? To aby som si zaobstaral obidve uz dopredu... zvysuje to sancu na prezitie, ked sa najde stado, co bude neutralizovat druhu stranu kvoli zlej paske... icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Ale k tu nacrtnutemu - nech si kazda armada poriesi identifikaciu, komunikaciu, zbrane, nosne systemy, vrtulniky, tanky, bunkre, pivo a ine napoje + sladke/slane pecivo, zeny/muzov, jednoducho vsetko, co je pre nu dolezite, sama...
Gamemaster "len" zorganizuje vsetko potrebne na to, aby sa cely cirkus z obidvoch stran stretol v rovnakom siatri...
A odpadnu siahodlhe temy o uniformach, komunikacii atd...


 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 2:11 pm
 
 
 
Enigma
Nadrotmajster


Založený: Apr 28, 2003
Príspevky: 110

 Predmet: Odpovedať s citátom
 
Suhlasim s Dufim. Chaosy s hladanim spoluhracov v battlefielde sa daju v podstate eliminovat sudrznostou teamu/skupiny a nie motanim sa kade tade na vlastnu past.
_________________

Södörström ~ Srödörström
EX:Omega Black, Bad Company tactical airsoft solutions



Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 2:12 pm
 
 
 
Anonymný






 Predmet: Odpovedať s citátom
 
2BUDO: toto by riesilo asi to ze navrat z respawnu by bol v skupinach....

2SID: prva cast - zalepis oci obom stranam icon_lol.gif koza cela a vlk syty...
druha cast - hlasi sa kopa ludi mimo uvedene zdruzenia....

2DUFI: druha cast - zaujimave a aj odskusane ale na isty cas moze dojstk vypadku velkej casti armady.....

2VAMPIR: mas uplnu pravdu ale problem je ze kopa ludi je prste neschopna byt pod velenim a najma BF sa tazko veli... a dohaduje sa atd (su podniknute kroky aby sa to zmenilo a WTF ako jadro NATO ma realneho silneho protivnika v ramci BF uz na svete...)
Tomik99 no log


 Príspevok Zaslal: Pi Feb 24, 2006 6:01 pm
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
  Toto fórum je zamknuté, nemôžete tu písať ani upravovať príspevky  
 
  Táto téma je zamknutá bez možností úpravy príspevkov a písania odpovedí  
Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5
 Časy uvádzané v GMT | Strana 5 z 5
Prejdi na:  
 

Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre
 
Webhosting tejto stránky zabezpečuje spoločnosť Atlantis Systems, s.r.o.,
ktorá je poskytovateľom profesionálnych webhostingových služieb.